Kainuun Kalastuslinko

4.4.2022

Tervetuloa mukaan Kainuun KALASTUSLINKOON!

Kainuun Vapaa-ajankalastajapiirin toteuttaman Kainuun Kalastuslingon ideana on luoda tapahtumasarja, joka koostuu useasta eri kalastusmuotoa esittelevästä tapahtumasta. Yhteensä vuoden 2022 aikana järjestetään 4-5 tapahtumaa. Jokainen seura toteuttaa yhden tapahtuman eri kalastusmuodoista Kainuussa ja tuo oman seuran toimintaa tutuksi.

Kainuun Kalastuslinko starttaa la 9.4.2022 klo 10, kun Kajaanin Kalastuskerho kutsuu kaikki pilkinnästä kiinnostuneet tutustumaan seuran toimintaan Maahonkisen mökille Oulujärvelle. Päivän ohjelmassa on pilkintään tutustumista, seuran toiminnan esittelyä ja mukavaa yhdessä oloa ulkoilun merkeissä. Seura tarjoaa osallistujille makkarat ja mehut. Päivän ohjelmassa on myös pilkkikilpailut. Kokoontuminen Kotilahden parkkipaikalla klo 9.30. Lisätietoja tapahtumasta numerosta 0503697667 / Matti

Lähtekää rohkeasti mukaan Kainuun Kalastuslinkoon, tutustumaan kalastus harrastukseen. Kalastuslinko tuo monipuolisesti esille Kainuulaisten kalastusseurojen toimintaa ja antaa mahdollisuuden liittyä kalastusseuran jäseneksi. Kalastus on mahtava on harrastus, ja seuratoiminnan kautta tähän upeaan harrastukseen saa rutkasti lisää sisältöä.Toiminta on osa Suomen Vapaa-ajankalastajien keskusjärjestön aikuistoimintaa, minkä kautta pyritään innostamaan aikuisia kalastusharrastuksen ja seuratoiminnan pariin.

Tervetuloa mukaan!

Vipuvoimaa EU:lta Euroopan Unioni