Kainuun Kalastuslinko

4.4.2022

Tervetuloa mukaan Kainuun KALASTUSLINKOON!

Kainuun Vapaa-ajankalastajapiirin toteuttaman Kainuun Kalastuslingon ideana on luoda tapahtumasarja, joka koostuu useasta eri kalastusmuotoa esittelevästä tapahtumasta. Yhteensä vuoden 2022 aikana järjestetään 4-5 tapahtumaa. Jokainen seura toteuttaa yhden tapahtuman eri kalastusmuodoista Kainuussa ja tuo oman seuran toimintaa tutuksi.

Luvassa on monipuolisesti tapahtumia eri kalastusmuodoista. Katso menneet ja tulevat tapahtumat alta! Lisätietoja kaikista tapahtumista 0503697667 / Matti ja Kainuun Vapaa-Ajankalastajien Facebook-sivuilta https://www.facebook.com/kainuunvapaaajankalastajat/

Lähtekää rohkeasti mukaan Kainuun Kalastuslinkoon, tutustumaan kalastus harrastukseen. Kalastuslinko tuo monipuolisesti esille Kainuulaisten kalastusseurojen toimintaa ja antaa mahdollisuuden liittyä kalastusseuran jäseneksi. Kalastus on mahtava on harrastus, ja seuratoiminnan kautta tähän upeaan harrastukseen saa rutkasti lisää sisältöä.Toiminta on osa Suomen Vapaa-ajankalastajien keskusjärjestön aikuistoimintaa, minkä kautta pyritään innostamaan aikuisia kalastusharrastuksen ja seuratoiminnan pariin.

Tervetuloa mukaan!

Tähän mennessä toteutuneet tapahtumat:

Vipuvoimaa EU:lta Euroopan Unioni